  • Data: 2010-10-22 20:22:20
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a zameldowanie.
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pa,paSmurf napisał:
    > z tym miejscem zamieszkania to jest jakaś hunijna nowomowa, jakieś prawo
    > pejsiastych korporacji z łolstrit wprowadzane nam na siłe (traktat
    > lesboński
    > kturego nikt na oczy nie widział).

    Miejsce zamieszkania to termin obowiązujący w prawie cywilnym (zanim
    unię na oczy widziałeś), określający miejsce gdzie skupiają się Twoje
    główne interesy życiowe. Obowiązek meldunkowy wynika z prawa
    administracyjnego.

    > więc ci tłumaczę, miejsca zamieszkania mieć nie musisz, a zameldowania
    > tak!!!:O)

    W miejscu zameldowania trzeba mieszkać, bo inaczej można zostać
    wymeldowanym w trybie administracyjnym.

    > chcesz powiedzieć że jeśli nie posiadasz miejsca zamieszkania to nie
    > płacisz
    > podatkuf?:O)

    Miejsce zamieszkania może (powinno) być tożsame z miejscem zameldowania.
    Jeszcze nie słyszałem o włóczęgach płacących podatek dochodowy.

    > więc nie rupmy wiochy i dajmy sobie spokuj z tym miejscem zamieszknia,
    > wystarczy ze jest zameldowania, jak mieszkasz gdzieś 10 lat to wystarczy że
    > się tam zameldujesz, po kiego ci jakieś miejsca mieszkaniowe?:O)

    A kto tu robi wiochę?