  • Data: 2006-04-27 08:20:03
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarca a umowy cwyilno prawne
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ok.
    Interesuje mnie niestety raczej wariant drugi - w taki przypadku czym
    to sie rozni od wystawienia zwyklej faktury VAT ?
    Czy poprzez prawo do kosztow ryczaltowych masz na mysli rowniez
    podwyzszone koszty uzyskania dochodu z tytulu umowy ktorej przedmiotem
    sa prawa autorskie ?

    W takim razie pytanie jeszcze z innej beczki - czy US moze weyfikowac
    czy zlecenie wykonane zostalo przez osobe ktora widieje na umowie -
    chodzi mi o taki manewr - umowa jest zawierana z moja malzonka - ktora
    nie posiada odpowiedniej wiedzy w zakresie do wykonania dziela - czy US
    moze sprawdzic czy osoba ktora zawarla umowe miala predyspozycje do
    wykonania tego dziela ?? jesli tak to na jakiej podstawie ??

    pozdrawiam
    Michal