  • Data: 2006-01-15 10:59:52
    Temat: Re: Dwie firmy jednego przedsi?biorcy
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik fart napisał:
    > Szanowny kolega czepia się szczegółów ....a w2 pierwszym pytaniu zapytałem o
    > to, że jedno przedsiębiorstwo opodatkowane jest na zasadach ogólnym a drugie
    > ryczałtem ... i ma prowadzić je ta sama osoba fizyczna
    >
    > ja być może niezbyt komunikatywnie się wyrażam .. ale chyba jasno postawiłem
    > pytanie ...
    > JEDNA OSOBA FIZYCNA I DWA PRZEDSIĘBIORRSTWA NA RÓŻNYCH FORMACH
    > OPODATKOWANIA. tzn ryczałt i zasady ogólne.
    >
    > Nie interesuje mnie w tej chwili pojęcie firma :)))

    Ale wybóru formy opodatkowania dokonuje osoba podając swój NIP. Nie jej
    przedsiębiorstwo.
    W związku z tym jak wybierzesz formę opodatkowania "Ryczałt" podpisując
    się Jan Kowalski, NIP: 1234567890 to jak chcesz za chwilę wybrać inną?
    Możesz zmienić pierwszą deklarację, nie ją rozszerzyć.

    Wiesz, najtrudniej tłumaczy się rzeczy oczywiste i właśnie Twoi oponenci
    (w tym ja) stanęli właśnie przed taką trudnością

    pzdr

    Tomek

    Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed