  • Data: 2004-01-12 13:59:30
    Temat: Re: Dwie firmy a próg do VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik EMPI napisał:

    > Hej !
    >
    > Czy mogę mieć dwie firmy mające ten sam profil
    > działalności (chodzi o firmy jednoosobowe).

    Hmm... teroetycznie to możesz tylko prowadzic działalność pod dwoma nazwami.
    Pytanie po co?

    > Jeśli tak, to czy próg przychodów zmuszający do
    > przejścia na VAT dotyczy każdej z tych firm
    > niezależnie, czy dotyczy mnie jako podatnika
    > więc rozłożenie przychodów na dwie firmy nic mi nie da ?

    Może zrobimy szybki kurs samokształcenia. *
    Weźmnij do raczki deklaracje VAT-7 i zobacz jakie dane wpisuje tam osoba
    fizyczna. Albo lepiej zgłoszenie do VAT - VAT-R
    To powinno wyjaśnic sprawę.

    Maddy

    Tak, zaraz się dowiem że zmuszanie ludzi do samodzielnego wciągania
    oczywistych wniosków to z mojej strony złosliwośc i w ogóle jestem
    wredna i ruda :-))

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl