  • Data: 2004-01-13 10:16:27
    Temat: Re: Dwie firmy a próg do VAT
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > Zwolnienie z VAT przysługuje podatnikowi,

    No właśnie o takią informację mi chodziło, czy to jest związane z
    podatnikiem,
    czy z .. hmm.... firmą jak o odrębnym podmiotem.
    To już wszystko jasne.

    > A tak w ogóle to czemu się tak bronisz przed tym VATem,
    > skoro Twoim głównym kontrachentem jest też VATowiec?

    Świadczę usługi dla jednostek budżetowych - nievatowców ...

    Poza tym VAT to jest straszny kanał, musiałbym oddać sprawy
    prowadzenia KPiR do biura rachunkowego, bo nie mam czasu
    aby się wgłębiać w zawiłości ustawy o VAT. No i byłbym
    w plecy 22%, bo podniesienie ceny u kontrachenta nie wchodzi w grę :-(

    Chyba trzeba żonkę zagonić do zarejestrowania firmy ;-)

    Dzięki wszytkim za wypowiedzi !

    Marek