  • Data: 2006-02-20 14:00:13
    Temat: Re: Dwie dzialalnosci w tym samym miejscu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Feb 2006, Pulas wrote:

    > To ja sie pod niego bede podszywal czy on pode mnie ? :)

    A to nie wiem kto będzie ukrywał że jest inną firmą :)

    [...]
    > Czy, aby nie przesadzasz? Przeciez moge nawet prowadzic firme Grzyb Jan
    > Kowalski (i tak bedzie na FV)

    ...na FV oraz na ofertach...
    VATowcy mają dodatkowo obowiązek pisania NIP (w ustawie o VAT,
    mam na myśli te oferty).

    > a w reklamach i w sieci bede sie promowal jako
    > Fungus Corporation. Czyz nie ?

    Jeśli tak:

    http://fotobasia.pl/kontakt.php
    http://fotomaciek.pl/kontakt.php
    http://www.pixmaniak.pl/kontakt.php
    http://aparaty.interia.pl/kontakt.php

    ...to myślę że nikt się nie przyczepi ;)

    Rzeczony sklep stanowi sztandarowy przykład dla bojów i rozważań
    wszelakich na grupie .foto.cyfrowa :), polecam archiwum :)

    A, oczywiście nie wiem czy "Fungus co" nie jest znakiem zastrzeżonym
    co dla porządku trzeba zaznaczyć!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)