  • From: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwa adresy sprzedawcy na fv
    Date: Fri, 26 Dec 2003 02:24:40 +0100

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:25122003.3F01EECD@budzik61.poznan.pl...
    > Własnie kiedyś miałem podobny problem i stwierdziłem że też tak będę
    robił,
    > ale teraz czy nie jest błędem że np. 2 stacje paliwowe pkn orlen w
    Poznaniu
    > i Krakowie bedą u mnie w rejestrze VAT widnieć jako
    > 774-000-14-54 PKN ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock
    > Czy powinienem się tym przejmować, czy to nie moja sprawa.
    > Dodam że dopisywanie czegoś do nazwy nie wchodzi w rachubę ponieważ dla
    > uproszczenia firma w moim arkuszu jest rozpoznwana po nipie, dalsze
    > informacje są uzupełniane automatycznie.

    Zgodnie z tym co pamiętam trzeba dobrze identyfikować płatnika, więc obydwie
    formy są OK. Fakt jest faktem, że trochę to dziwne, że byliśmy w Toruniu (np
    delegacja) a faktura jest z Warszawy.
    Ja zauważyłem, że w programach komputerowych wpisują adres siedziby. Ręcznie
    można sobie pozwolić na dowolność form...

    Jak mówią o tym przepisy - dokładnie nie wiem...

    Waldek
    wsms.pl