  • Data: 2003-12-25 22:55:18
    Temat: Re: Dwa adresy sprzedawcy na fv
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ewa Wolska e...@o...pl ...

    > f-v z
    > z Torunia

    > Wesołych Świat,
    > Ja wpisuje do KPiR adres siedziby sprzedawczy ( czyli ten, którego
    > dotyczy numer NIP ) W Twoim przypadku wpisałabym adres
    > warszawski. Ewentualnie jeśli miejsca wystarczy dopisałabym -"Salon w
    > Toruniu".

    Własnie kiedyś miałem podobny problem i stwierdziłem że też tak będę robił,
    ale teraz czy nie jest błędem że np. 2 stacje paliwowe pkn orlen w Poznaniu
    i Krakowie bedą u mnie w rejestrze VAT widnieć jako
    774-000-14-54 PKN ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock
    Czy powinienem się tym przejmować, czy to nie moja sprawa.
    Dodam że dopisywanie czegoś do nazwy nie wchodzi w rachubę ponieważ dla
    uproszczenia firma w moim arkuszu jest rozpoznwana po nipie, dalsze
    informacje są uzupełniane automatycznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"