  • Data: 2003-10-31 12:34:40
    Temat: Re: Druk PCC a skarbowka
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mlody wnde760(wytnij_to)@rejestracje.pl ...

    > ale
    >
    > Nie będą, ja nie miałem PCC-1 przy podpisywaniu umowy, zaniosłem bez
    > podpisu to babka mi powiedziała że podpis musi być i dała do
    > zrozumienia że mam go sobie zrobić :)))
    > Więc spokojnie, nikt na to nie patrzy.

    :)))
    Zawsze podziwiam osoby z takim spokojem.
    Tak jak stwierdził Slayer - przejdzie w 99% - ale ten jeden procent będzie
    miał przechlapane.
    Najlepiej dołączyć do nowego ten pierwszy druk PCC i ewentualnie dopisać że
    nie ma ożliwości ponownego spotkania ze sprzedającym.
    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!