  • Data: 2003-12-16 14:00:39
    Temat: Re: Druga DG, a ilosc skladek ZUS
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:brn1o6$kiv$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > To juz jest Twoja nadinterpretacja i w dodatku bledna (wedlug mnie i ZUSu
    > ktorym sie rozliczam)

    Nie tylko moja. Mojego ZUS-u również. Dla nich poniższe tytuły są różne:

    - pozarolnicza działalność gospodarcza prowadzona na podstawie przepisów o
    działalności gospodarczej, (mój dopisek: jednoosobowa DG)
    - status wspólnika spółki cywilnej,

    Natomiast, jeżeli jest się wspólnikiem w kilku s.c., ubezp. zdrowotne płaci
    się tylko od jednej.
    pzdr
    Kasia