  • Data: 2009-07-16 09:51:40
    Temat: Re: Drastycznie spadaja wpływy z akcyzy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Jul 2009, 'Tom N' wrote:

    > Jakieś podstawy do tych ocen masz -- ktoś kiedyś o nie zapytać może ;-)

    Jak będą "urzędowo" pytali, to zezna gdzie i kiedy widział jak celnicy
    niszczą papierosy metodą spalenia ich w dużej ilości, i na oko ocenił
    że to było 80% ;)
    Swoją drogą - chyba zniszczenie przechwyconego przemytu nie jest takie
    proste?
    Bo przecież pokazywane na zdjęciach metody niszczenia wielokrość
    podpadłyby pod przepisy o śmieciach, ochronie środowiska i innych takich,
    więc chyba muszą do recyklingu oddawać :P

    pzdr, Gotfryd