  • Data: 2002-04-11 00:03:49
    Temat: Re: Dowody wewnetrzne - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Apr 2002, Rafal K wrote:

    >+ Rozporzadzenie znalazlem (Dz. U. Nr 105, poz. 1199 &14 z 16 XII1999 roku),
    >+ ale nie ma tam uwzglednionych skladek na ZUS. Jest tylko napisane ze skladki
    >+ te nalezy wpisywac w kolumnie 14 KPiR. Ale co wpisac jako dowod ksiegowy?

    Sprawa była wałkowana, jakiejś zdecydowanej (popartej zapisem)
    odpowiedzi brak :(
    Z jednej strony "dowodami" (samodzielnie !) są "dowody
    opłat pocztowych i bankowych", z drugiej...wyciąg to niekoniecznie
    "dowód opłaty".
    Ja wystawiam DW; był tu kolega który zeznał że jego zdaniem
    jest to nieprawidłowe - ale też tak robi :)
    Z trzeciej... przed chwilą widziałem (w innym wątku) post
    z koncepcją robienia zestawienia, które jako DW jest
    wciągane raz a dobrze do księgi ! (spodobało mi się,
    jeszcze myślę... :)!)
    No i pytanie: czy i co może grozić za wystawienie "zbędnego"
    DW, wyraźnie opisanego, powiązanego z dokumentem przez
    opisanie - jeśli ów dokument mógłby być samodzielnie
    "dowodem księgowym" ? (może ktoś skomentuje ?)

    Pozdrowienia, Gotfryd