eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność › Re: Dowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dowód ubezpieczenia w NFZ dla prowadzących działalność
    Date: Mon, 5 Jan 2009 22:24:04 +0100

    'Tom N' wrote:

    > gorzej, gdy
    > będziesz miał na przykład w ręce kawał szkła, a pierwsze pytanie na
    > pogotowiu, to " legitymacja" i nieważne, że krew sie leje na prawo i
    > lewo, gość "w oczach" zielony sie robi...

    Wybacz, ale odnoszę wrażenie, że dawno nie korzystałeś
    ze służby zdrowia, albo naoglądałeś się superwizjerów itp
    Przecież każdy inny ubezpieczony - nie tylko prowadzący DG- jak łapie kawal
    szkła, czy jest
    przykładowo potrącony przez samochód czy spadł na niego balkon,
    to ma przy sobie oczywiście ostemplowaną legitymację i na jej podstawie
    udzielają mu świadczeń zdrowotnych.
    Nie wiem jak to robią inni, ale ja załatwiam to oświadczeniem, albo swoim,
    że jestem ubezpieczony
    albo żądam odmowy na piśmie - zazwyczaj konsultacja tylko jeden szczebel
    wyżej wystarcza.
    Odpwiedzialność poważna sprawa - nikt nie chce mieć kłopotów.