eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDotpay, wpływy z płatności, umowa o dzieło a konieczność założenia działalności. › Re: Dotpay, wpływy z płatności, umowa o dzieło a konieczność założenia działalności.
  • Data: 2008-09-29 12:23:12
    Temat: Re: Dotpay, wpływy z płatności, umowa o dzieło a konieczność założenia działalności.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No dobrze przeczytałem jeszcze raz twój pierwszy post ;)

    Twoim problemem nie jest wcale rozliczanie się z dotpay. A umowa o dzieło
    zawarta z nimi zapewne jest tak jak pisałem umową zlecajacą im pobranie
    płatności przenaczonych dla ciebie. To oni są jej wykonawcami. I ten
    element twojej działalności dla ciebie nie stanowi żadnego ryzyka
    podatkowego.

    To co może zostać i zapewne zostanie zakwalifikowane jako działalność
    gospodarcza, to prowadzenie płatnego serwisu internetowego. Nie zależy to
    w żaden sposób od sposobu przyjmowania płatności.