eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDotpay, wpływy z płatności, umowa o dzieło a konieczność założenia działalności. › Re: Dotpay, wpływy z płatności, umowa o dzieło a konieczność założenia działalności.
  • Data: 2008-09-30 20:32:57
    Temat: Re: Dotpay, wpływy z płatności, umowa o dzieło a konieczność założenia działalności.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Sep 2008, jureq wrote:

    > Bo najem (mieszkania, płotu) jest odrębnym źródłem dochodu od działalności
    > gospodarczej.

    Dla porządku trzeba dodać, że pozostaje "DG" dla podatku VAT.
    Za wyjątkiem najmu zwolnionego (na cele mieszkaniowe na przykład)
    powoduje to zobowiązania dla VAT *jak* przy "rejestrowanej DG".
    To tak w ramach dodawania, że pojęcie "DG" *nie jest* jednoznacznie
    zdefiniowane "per całe prawo".

    pzdr, Gotfryd