  • Data: 2007-04-17 21:34:00
    Temat: Re: Domeny kupione prywatnie a założenie działalności
    Od: DarkStar <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Kwi, 18:26, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:
    > Chyba żartujesz z tymi tanimi domenami w sisco?

    Bynajmniej... Nawet sobie mały arkusz w Excelu zrobiłem, porównując w
    trzech tabelach:
    - ceny za dwa lata z uwzględnieniem promocji za pierwszy rok (tam
    gdzie nie ma promocji wpisywałem pełną cenę)
    - ceny za dwa lata bez promocji
    - ceny za przedłużenie na 1 rok

    Wrzuciłem na Google, gdybyś (gdyby ktoś) chciał sobie przejrzeć.
    Porównywałem tylko kilka firm - od razu odrzuciłem te, które miały
    niefunkcjonalną witrynę (nie mogłem doszukać się informacji), bądź
    wyglądały bardzo amatorsko. :P

    http://spreadsheets.google.com/pub?key=pwg7Fq1MApBmS
    4YvdpmsNew&gid=0

    Jeżeli znasz jeszcze jakąś tańszą sensowną firmę, to proszę o info. :)
    Ważna jest dla mnie rejestracja domen .com, .net i .pl na 2 lata z
    późniejszym przedłużeniem na okresy roczne.