  • Data: 2009-08-31 23:32:52
    Temat: Re: Dokładność pomiaru i faktura VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Aug 2009, Ianus wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof" <k...@n...wp.eu> napisał w wiadomości

    > Albo kup dokładniejsza wagę albo pisz to co wskazała - jak masz 0,53 to sobie
    > napisz 0,530 i będziesz miał 3 miejsca po przecinku.
    > Chyba, że coś kombinujesz...

    Jemu idzie o przypadek odwrotny - *ma* trzy miejsca, do liczenia chce
    wziąć dwa.
    IMVHO - zakazu nie ma, przecież byle rozliczanie rozmów telefonicznych
    (niech będzie że inne niż "sekundowe") dobitnie pokazuje, że rozliczenie
    nie musi być skrajnie dokładne - skoro może być w stylu "za pierwsze
    trzy minuty ileś tam".
    Powinien to IMO ustalać regulamin sprzedaży, wskazując jednocześnie
    jak jest zaokrąglany pomiar - i już.

    pzdr, Gotfryd