  • Data: 2006-02-24 11:04:47
    Temat: Re: Do kiedy PIT 8b i do kogo
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:dtmoqr$2d3$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > JEsli dobrze pamietam to zleceniodawca z mojej umowy-zlecenia musi mi do
    > konca lutego tego roku wystawic PIT 8b na ta umowe. Prawda to?

    Prawda:)

    > Czy ten PIT ma dac tylko mnie, czy tez przeslac do mojej skarbowki?

    I do Ciebie i do Twojego US(sprządza się w 3 egzemparzach ,jeden zostaje u
    zleceniodawcy)

    > Jakie konsekwencje groza jemu / mnie jesli ten termin nie zostanie
    > dotrzymany?

    Tobie nic nie grozi,jeśli nie dostaniesz go wcale,wtedy wpiszesz w zeznanie
    roczne to co zarobiłes z tej umowy i już:)w załączeniu napiszesz pismo,do US
    ,że nie dostałeś 8b od zleceniodawcy i jeśli w końcu dotrze to złożysz
    korektę do zeznania jeśli trzeba będzie.Zleceniodawca natomiast może
    spodziewac sie kontroli.

    pozdrawiam ania