  • Data: 2010-05-25 07:10:04
    Temat: Re: Długi ZUS
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 May 2010 09:35:31 -0700 (PDT), "flying.robak"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Może zus
    >dałby sobie spokój, gdyby obywatel sam się nie podkładał i nie pytał
    >czy dobrze płaci bierzące składki...

    nie dalby sobei spokoju.
    wyjasnie ci cos - zus sobie spokojnie czeka prawie 10 lat (bo tyle
    moze) i wtedy przywala bo:
    - a moze czlwoiek nie ma papierow juz, wiec nie bedzie sie mogl bronic
    - maksymalnie odsetki urosna.

    zapamietaj sobie, ze w polsce dla urzednikow obywatele to bydlo, ktore
    mozna bezkarnie obdzierac ze skory. nawet jak sie pozniej obroni w
    sadzie to i tak nic nie szkodzi.

    mi wyskoczyli tez ze sprawa za przeszla dzialalnosc po prawie 10
    latach. i mieli farta, bo 1 instanacja sadu oczywiscie stanela po
    stronie zusu (w sieci byly opisy ze w podobnej sprawie ludzie
    wygrywaja, ale w wyzszych isntancjach, nigdy w pierwszej).
    a ze nie mialem czasu, to musialem sobie odpuscic i zaplacic - i ta
    metoda te pseudopanstwo przekonalo mnie, kim jest obywatel - mniej ni
    zniewolnikiem, bo niewolnika pan chociaz musi karmic.

    pozdarwiam,
    Cyb