  • Data: 2006-05-23 14:04:08
    Temat: Re: Dlaczego komornik chce gotówkę, a nie chce przelewu?
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W: news:e4uv7s$5pj$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: grzess <k...@w...pl>
    Było:

    Nie zapłaciłem VATu za grudzień 2005, termin minął a ja jak gdyby nigdy nic
    zapomniałem... Głupio nie?
    Ale do rzeczy, nie bardzo jak, mam się dogadywać z US bo komornik rozpoczął
    już egzekucję. A może to, że on wystawił już swoje dokumenty nie oznacza
    jeszcze, że muszę płacić jemu?
    Druga sprawa, czy 100zł to jest "właściwa" kwota od 950zł nie zapłaconego
    podatku?

    http://www.popieramjow.pl/jow.php