  • Data: 2002-07-23 13:44:23
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna - praca na kilku etatach
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > targi, w
    > wszystkich
    > na
    >
    > Oczywiscie jest to niezgodne z przepisami. Dieta to nie jest
    > *wynagrodzenie*. To jest zryczałtowana rekompensata za konieczność
    > poniesienia dodatkowych kosztów: noclegu czy wyżywienia. Dlatego nie
    > można brać 3 diet za to samo (a także nie mozna brać diety, gdy np.
    > nocleg funduje organizator imprezy).
    >
    > BaLab

    Z jakimi przepisami?
    Też się kiedyś nad tym zastanawiałem.
    Będąc na etacie i prowadząc 1DG pojechałem
    w taką delegacje: dla pracodawcy i dla siebie.
    To był pierwszy rok, kiedy prowadzący
    DG mógł zaliczyć dietę w koszty.
    I też się zastanawiałem, czy wybrać delegację,
    że się tak wyrażę, ze stosunku pracy, czy na firmę,
    czy może i tu i tu.
    Zakazu rozliczenia obu delegacji
    nie znalazłem, ale jak już pisałem,
    uznałem to za nieuczciwe.
    Wybrałem na firmę, bo dietę
    można zaliczyć w koszt bez wydatku faktycznego.
    U pracodawcy jest gorzej, bo musi wysupłać te grosiki.
    Ale jeśli znasz przepis, który wprost zabrania wypłacić te 3 diety,
    to proszę podaj go.
    A może pracownik potrafi udokumentować, że w związku z załatwianiem
    spraw dla trzech firm, musiał trzy razy więcej
    jeść i spać :-))))

    CEZ