  • Data: 2002-05-10 09:51:11
    Temat: Re: Delegacja osoby prowadz. dg
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jak jestes w podrozy - przysluguje Ci dieta, 18 (chyba) zlotych za
    pelna dobe (szczegoly w sos. rozporzadzenu), ktora wliczasz w koszty.
    Dieta jest wlasnie na wieksze koszty wyzywienia.
    Herbaty dla siebie odliczyc nie mozesz, ale w ramach limitu (0,25%
    przychodu) mozesz jako koszt "reprezentacji", bo czestujesz nia
    klientow.

    BaLab