  • Data: 2002-05-11 07:54:37
    Temat: Re: Delegacja osoby prowadz. dg
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:abhof2$nvi$1@news.tpi.pl...

    > (...)
    > pkt
    >
    > Pytanie bylo o koszty gdy wlasciciel jedzie w delegacje - rozp. stosuje
    sie
    > analogicznie.

    Dziekuje za uzupelnienie

    > Ale trzeba miec pracownikow :-(. Jak ich nie masz to koszty tylko do 0,25%
    > przychodow (chyba, ze handlujesz herbata ;-).

    Dziekuje za sprostowanie. Musze rzec, ze na nie liczylem bo sprawa wydawala
    mi sie nie do konca jasna, mimo ze ze oba rozporzadzenia sa mi znane. Wiec
    dobrze, ze ktos mnie wyprostowal.

    Ponadto jak mozna zauwazyc przy dietach - stosuje sie analogicznie,
    a przy herbacie - tylko jak masz pracownikow, bo jak nie, to...
    Na tych wlasnie analogizmach/nieanalogizmach wpadlem (dobrze ze tylko w
    teorii).

    Pozdrawiam
    Leszek K.
    lekry.malpka.poczta.onet.pl