    From: "Joan" <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Delegacja DG i udokumnetowanie
    Date: Mon, 1 May 2006 18:56:14 +0100

    > jedzenie we własnym zakresie...dodam że z firmą u której byłam wiąże mnie
    > umowa na dostarczanie uslug czy to nie zmieni kwestii diet ???

    Moim zdaniem oraz zdaniem niektorych ksiegowych nie. Jednak US moze roznie
    to potraktowac. Zdarza sie, ze nie kwestionuja wpuszczania diet w koszty,
    ale kwestionuja samo pojecie podrozy sluzbowej - wg US podroz, ktora jest
    istota wykonywania dzialalnosci nie moze byc uznana za podroz sluzbowa, co
    wiaze sie sie z utrata prawa do wpuszczania diet w koszty. Najbezpieczniej
    byloby chyba napisac do US wniosek o interpretacje.

    joan