  • Data: 2006-05-01 17:44:35
    Temat: Re: Delegacja DG i udokumnetowanie
    Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prowadząc DG wyjechałam służbowo do UE na 10 dni , czy możecie
    podpowiedzieć
    > 1)czy bilety przejazdu kupowane na miejscu w euro przerabiać na Dowód
    > wewnętrzny jeśli tak to po jakim kursie ?

    Tak, rozliczasz sie w zlotowkach, wiec musisz przeliczyc - w przypadku
    transakcji gotowkowych liczysz po kursie srednim NBP z dnia powstania
    kosztu - jesli w tym dniu nie byl ustalany kurs, to bierzesz z kolejnego
    dnia.

    > 2) jak wygląda kwestia diet ?? jeśli firma zapraszająca udostępniła mi
    swoje
    > pokoje gościnne?

    Ryczaltu za nocleg nie mozesz liczyc w koszty, ale diety tak. Takie, jakie
    sa przyjete w odpowiednim rozporzadzeniu. Jedzenie miales we wlasnym
    zakresie?

    pozdrawiam,
    joan