    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Deklaracje miesięczne wrócą?
    Date: Tue, 18 Aug 2009 15:19 +0200

    jureq wrote:

> [...]
    100zł i
    przelewu?

    > Jeśli rzeczywista zaliczka miała wynosić 10000, to różnica
    polega na
    > odpowiedzialności karno-skarbowej za złożenie nieprawdziwej
    deklaracji.

    Jednak potem można (było) złożyć deklarację korygującą i z
    odpowiedzialności się było zwolnionym. Mylę się?

    Jeżeli nie, to nadal jest to kwestia czy US wie że podatnik
    kombinuje czy nie. Nadal twierdzę, że sam przelew daje mu
    prawie tyle samo danych co przelew i deklaracja. Prawie - bo w
    deklaracji ma także informację o przychodach i kosztach.

    p. m.