  • Data: 2007-03-06 18:34:55
    Temat: Re: Deklaracja rozliczeniowa za luty 2007
    Od: "Berti" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Formularz wypelniasz albo recznie - albo wypelniasz i drukujesz inny - wg
    > innego wzoru - formularz z Platnika.

    Chce wypelnic na komputerze i potem wydrukowac. Znalazlem cos takiego jak
    Druki IPS, probowalem wypelnic wg. styczniowego formularza ktorego kopie
    posiadam. Program prosty ale podczas wypelniania wyswietla mi informacje o
    bledach w obliczeniach pomimo ze formularz ze stycznia mialem dobry, i w
    niektorych miejscach w ogole nie chce przyjac danych jak np. ZUS DRA pozycja
    XI, 01, gdzie wpisac powinienem 05 70 0 0, te 70 w ogole nie chce przyjac, a
    05 od razu jest dla niego bledne :/