  • Data: 2007-03-07 11:27:59
    Temat: Re: Deklaracja rozliczeniowa za luty 2007
    Od: "Asen" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > opłacający składki wyłącznie za siebie nie musi skladać DRA, musi jedynie
    > zapłacić w terminie...

    To nie do końca prawda, faktycznie może nie składać deklaracji
    indywidualny przedsiębiorca z kodem 05 10 x x , o ile nie ma zmian do
    ostatniego pełnego miesiąca, ale mój ZUS, mój czyli sieradzki - nie
    przyjmuje takiego rozwiązania dla nowych "małych zusowców" z kodem 05
    70 x x - a zatem oni maja składać co miesiąc, miesiąc w miesiąc.