eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDeklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coś mi grozi?? › Re: Deklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coœ mi grozi??
  • Data: 2004-11-27 21:41:12
    Temat: Re: Deklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coœ mi grozi??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Nov 2004, Jaco wrote:

    >+ Witam, jak w temacie, poprostu nie miałem kiedy zapłacić VATu i
    >+ zrobiłem to 26 dnia tego miesiąca wieczorem poprzez bank internetowy,
    >+ czy z tego tytułu powinienem zapłacić jakieś odsetki (Vat zapłaciłem w
    >+ wysokości wykazanej na deklaracji).

    A ile by tych odsetek wyszło ??
    Coś do 6,60 nie trzeba płacić... :)

    >+ czy coś mi grozi, a może
    >+ powienienem złożyć jakieś pismo w US.

    AFAIK nie. To *twoje* zobowiązanie :)
    Niedawno była dyskusja - zajrzyj do KKS, dopóki US się nie upomni
    a samo niezapłacenie było jednorazowe (nie jest "uporczywe") to
    nawet wykroczeniem nie jest :)
    US najwyżej ma cię na "celowniku" :)
    Sprawa byłaby inna jakby to był CZYJŚ podatek (np. z PIT-4).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)