eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDeklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coś mi grozi?? › Re: Deklaracja VAT-7 zoona w terminie a zapacony VAT nastpnego dnia po terminie - co mi grozi??
  • Data: 2004-11-28 17:45:53
    Temat: Re: Deklaracja VAT-7 zoona w terminie a zapacony VAT nastpnego dnia po terminie - co mi grozi??
    Od: "ewa" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Składam wniosek o podanie owej możliwej sankcji z KKS
    > dotyczącej WŁASNEGO podatku, zapłaconego niewątpliwie
    > przed terminem wyznaczonym w upomnieniu z US ;) - bo
    > nie wątpię że do 26. to US upomnienia o VAT nie zdążył
    > wyslać ;)

    zakładamy, że do momentu wysłania upomnienia działa _czynny żal_ a sama
    wpłata podatku jest zawiadomieniem o popełnieniu czynu zabronionego?
    Przyznam że nie bardzo chwytam _linii obrony_ przed US z tym terminem
    wskazanym w upomnieniu... Przeciez w upomnieniu US wcale nie wskazuje
    terminu wpłaty a tylko informuje, że jeżeli zaległa należność nie zostanie
    zapłacona w terminie 7 dni od daty doręczenia upomnienia, US uruchomi
    postępowanie egzekucyjne. Moim zdaniem nie zmienia to nic w temacie _termin
    płatności podatku_
    druga kwestia, to skąd wiemy, że to nie był kolejny przypadek wpłaty po
    terminie i nie łapie się to juz na _uporczywość_ w rozumieniu art.57.1 kks?

    pozdr.
    ewka