  • Data: 2002-07-19 21:59:42
    Temat: Re: Deklaracja VAT-7 koszty, a brak sprzedazy
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0207192318080.2608-100000@irys.st
    anpol.com.pl...

    > To, że zakupione np. wyposażenie służy do obu rodzajów
    > działalności (VAT i zwolnionej) oraz wystąpiła sprzedaż
    > zwolniona - to jak na mój gust za mało, żeby uznać
    > że literalnie został spełniony wymóg "sprzedaży
    > *podlegającej*" !
    >
    > Ktoś mnie skrzyczy ??
    > -;)

    Poza Orka chyba nikt nie bedzie mial smialosci :-)
    Ja się boję :-)
    Może coś u Zubrzyckiego będzię na ten temat.
    Nie bardzo tylko kumam, jak mozna zarejestrować się jako płatnik VAT,
    sprzedawać coś przez 35 miesięcy ze stawką "zw", a w 36 miesiącu sprzedać ze
    stawka "normalną" i dopiero wtedy odliczyć ten narastający VAT?
    To byłoby genialne Watsonie :-)

    Karol