  • Data: 2002-07-20 23:49:01
    Temat: Re: Deklaracja VAT-7 koszty, a brak sprzedazy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Jul 2002, Likryska wrote:
    [...]
    >+ Sprzedaż zwolniona to sprzedaż nie podlegająca
    >+ opodatkowaniu, i sprzedaży podlegającej opodatkowaniu nie było. Tylko
    >+ nastepna wypowiedź Gotfryda mnie zastanawia: "zawieszenie" może dotyczyć
    >+ tylko kosztów "przypisanych"
    >+ do VAT a wykluczonych z "zw"...

    Trzeba by pouściślać, co kto ma na na myśli: bo z odniesieniem
    do czegoś współużywanego w VAT i "zw." palnąłem gafę :(

    >+ Z którego to artykułu wynika, czy z 20?

    IMO tak. "...obowiązany jest do odrębnego określenia kwot podatku
    naliczonego...opodatkowaną i zwolnioną".
    A przy braku sprzedaży VAT (lecz obecności "zw") oraz zastosowaniu
    20.3 wychodzi zawsze zero :(
    [...]
    >+ jednak myślałam, że komputer jest mądrzejszy od nas.

    Y tam, ile programista wiedział :) A rzadkich przypadków
    mógł niedopatrzeć...

    Pozdrowienia, Gotfryd