  • Data: 2002-12-14 11:59:14
    Temat: Re: Definicja obrotu w DG
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej R. wrote:
    > Pytanie rozpoczynającego wątek dotyczyło "definicji
    > obrotu w DG". Najprościej można przyjąć, że jeśli pojęcie "obrót" nie
    > występuje w UoPDoOF (ew. OP) - to pytającemu chodziło o PTU. Ja
    > przyjąłem stanowisko "wątpiące" nie mając pewności, czy pytający nie
    > rozumie przypadkiem pojęcia "obrotu" w sensie potocznym - często
    > utożsamianym z przychodem. Stąd moje takie "z przymrużeniem oka"
    > pytanie z nadzieją, że pomoże ono rozpoczynającemu wątek SAMODZIELNIE
    > dojść do jakiegoś wniosku (niekoniecznie tożsamego z moim). Ukłony

    Pytający nie był uprzejmy sprecyzować pytania i dlatego Twoje
    "podejrzenie" że chodzi o obrót w sensie potocznym jest całkowicie
    zasadne.Ja też to tak odczytałem.Jednak pytającego wcięło i tak naprawdę
    nie roztrzygniemy tej kwestii,pozostając w domysłach co pytający chciał
    wiedzieć.
    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów