  • Data: 2003-01-11 20:22:02
    Temat: Re: Data powstania obowiązku w pod doch
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Jan 2003, cef wrote:
    [...]
    >+ > Jeśli nie masz VAT...to chyba nie ma
    >+ > przeciwwskazań żeby sobie ewidencję przychodów założyć, ale trzeba
    >+ > by przeczytać dokładniej rozp. ds. KPiR !
    >+
    >+ Abstrahując od tego "co mam", a "czego nie mam"
    >+ pytam jak to zrealizować fizycznie?
    >+ Nadać sobie jakiś numerek dla przychodu,
    >+ zanim będzie faktura?

    Hm... Jeszcze nie oglądałem pod tym kątem przepisów :), ale
    na pierwszy rzut:
    http://www.rp.pl/prawo/doc/PODATKI2003/PDF/pdf2.html
    ?k=on;t=1997010120030111#r3_1
    +++
    Jeśli faktura nie zostanie wystawiona w terminie[...]przychód
    powstanie w dniu, w którym faktura powinna być wystawiona.
    ---

    Nie wiem czy tak podejść...
    pzdr, Gotfryd