    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Data powstania obowiązku w pod doch
    Date: Sat, 4 Jan 2003 23:55:31 +0100

    On Sat, 4 Jan 2003, cef wrote:

    >+ http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_z_030102/
    firma_z_a_5.html#2
    >+
    >+ Jak to zrealizować fizycznie?
    >+ Tzn faktura za usługi ciągłe była wystawiana
    >+ do 7 dnia kolejnego miesiąca za poprzedni miesiąc.
    >+ I co teraz? Przychód w dochodówce mam wykazać
    >+ zanim wystawię fakturę? Praktycznie jak to zrobić?
    >+ Jak zaewidencjonować ten przychód w dochodowym?

    A jak zaliczasz fakturę kosztową, o ile dotyczy innego miesiąca ?
    IMHO - prowadzisz rejestr VAT ? Wtedy jest prościej: masz
    "urzędową" ewidencję przychodów, więc KPiR możesz spokojnie
    wypełniać po 7. Jeśli nie masz VAT...to chyba nie ma
    przeciwwskazań żeby sobie ewidencję przychodów założyć, ale trzeba
    by przeczytać dokładniej rozp. ds. KPiR !
    Wiem, wiem, tam i tak napisali że ma być "chronologicznie" :>

    pzdr, Gotfryd