  • Data: 2002-05-13 13:58:05
    Temat: Re: Data faktury, a data wydania towaru
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takim razie co z abonamentami ? ze sprzedażą samochodów ? leasingiem ?
    > Przecież najpierw dostajesz fakturę z którą idziesz do wydz. komunikacji
    > rejestrujesz a potem odbierasz, w przypadku leasingu może trwać to 2-3 dni
    ?

    > Remek
    >
    > --
    ee..to chyba zależy od tego jaka data jest na dok. wydania samochodu. Bo
    rejestracja nie ma znaczenia. Ale pewnie data jest późniejsza. I jak znam
    życie tego się US nie czepi bo firmy leasingowe dostałyby po głowie a to już
    nie wolno.
    Ja myślę, że niebawem zostanie ukrócony ten numer z fakturami ale jest to
    kolejny przykład jak US może w nieskończoność gnębić podatników.
    Podam niebawem wszystkie szczególy
    WS