  • Data: 2005-01-18 07:16:00
    Temat: Re: Darowizna od rodziców na mieszkanie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 15:31:45 -0600, witek napisał(a):

    > Osobno na 100%. Przerabiałem to w US.

    A tutaj link, który to potwierdza. Wiadomo, to tylko rzepowa interpretacja
    ale jest szansa że nie pletli bzdur ;)

    http://www.rzeczpospolita.pl/Print/prawo/doc/Mieszka
    nia/miesz6.html

    > Jeden limit jeśli oświadczysz, że pójdzie na cele mieszkaniowe i w razie
    > kontroli musisz pokazać, że na te cele poszedł.

    No właśnie, czy ktoś się orientuje co oznacza "na cele mieszkaniowe"?
    W szczególności, czy zakup działki budowlanej bez rozpoczęcia budowy pod
    to podchodzi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944