  • Data: 2005-05-07 15:32:48
    Temat: Re: Darowizna na cele mieszk. + pozyczka ?
    Od: Haiki Tippo <h...@f...jp> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    |ciach...|

    > "nie da się" !
    > Liczy się *ilość kombinacji*, bo kwota wolna od podatku od spadków
    > i darowizn jest "od osoby". Więc jak masz dwoje rodziców - to masz
    > dwie takie "kwoty wolne".

    Nie wiem czy dobrze rozumiem - czy to samo prawo obejmuje rowniez
    pozyczki ? Bo to, o co mi chodzilo to :

    - darowizna od 1. rodzica + pozyczka = 19274
    - darowizna od 2. rodzica + pozyczka = 19274
    = 38548

    Rozumiem, ze to nie przejdzie ? Czytajac niektore wypowiedzi w watku
    rozumiem, ze jest mozliwe uzyskanie "podwojnej" darowizny od kazdego
    rodzica (9637 x 2), polowa to darowizna ogolna, a polowa - na cele mieszk. ?

    Pzdr
    HT