  • Data: 2007-03-22 12:45:41
    Temat: Re: Darowizna, ale od 10 osób...
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki za odpowiedz

    z jednej strony to dobrze ze macie rowne opinie a z drugiej to chyba zle ze
    prawo jest az tak niejednoznaczne i dlaczego (mam wrazenie) zwykle
    interpretowane na niekorzysc zwyklego czlowieka.

    w moim szarym przypadku mzoe chodzic (mam nadzieje ze nie) o pieniadze ktore
    dostalem od rodzicow na mieszkanie, ja w momencie kupna moglem wykazac
    dochod jedynie okolo 20tys (od poczatku pracy), pracowalem wczesniej
    zagranica ale jeszcze bardziej boje sie ten temat poruszac bo nie mam
    papuierow ze podatek zostal rozliczony w innym kraju (nie wiedzialbym nawet
    gdzie ich teraz szukac). Od rodziny dostalem wiecej niz dalo sie na postawie
    tych podastawowych darowizn i pozyczek z I grupy (ponad 60tys). Wiem ze da
    sie rozpisac to na dalsza rodzine, jednak kase od rodzicow dostalem w formie
    ich przelewu od razy do developera - do glowy nikomu wtedy nie przyszlo ze
    US moze wnikac w sumy przeloweow itp ;)
    Jak widac US siega dalej niz zdrowy rozsadek ;)
    A to niby banalny przypadek - az sie boje takich o ktorych napisales.