  • Data: 2007-03-27 14:11:35
    Temat: Re: Darowizna, ale od 10 osób...
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podatek od depozytu nieprawidłowego pojawił się w momencie, kiedy
    > większość pożyczek była "przerabiana" na "ja mu tylko dałem do
    > przechowania".
    > Wcale się US nie dziwię. To kombinatorzy doprowadzili do takiej sytuacji.

    nie widze zadnej analogi z moja sytuacja, dostalem pieniadze od kogos, ktore
    z powodow praktycznych po drodze przeszly przez moich rodzicow.
    nie wiem czym jest depozyt (z tego co czytam wy rowniez nie wiecie) a
    powszechne rozumienie tego slowa nie pasuje mi do mojej sytuacji

    > Akurat nikogo nie będzie intersowało czy zapłaciłeś podatek za granicą. US
    > się będzie intersował czy zapłaciłeś podatek w Polsce od tego.
    >
    > Da się prawie drugie tyle.

    jak

    > A co to wg ciebie jest zdrowy rozsądek w tym przypadku?
    > Wkurza mnie, że jak ktoś przegapił przepisy zamiast sam siebie kopnąć w
    > tyłek za sieroctwo zwala winę na innych.

    wiesz nie wszyscy sa alfa i omega, ty sie znasz na tym, ja na czyms innym
    (rowniez zwiazanym z bierzacym studniowaniem prawa).
    to ze takie sa przepisy nie oznacza ze jest to automatycznie madre, uczciwe
    i moralne.
    a to ze urzednicy zwykle interpretuja przepisy na korzysc panstwa a nie
    podatnika nie wynika z przepisow, a wrecz przeciwnie.