  • Data: 2005-02-16 07:22:38
    Temat: Re: Darowizna
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A możesz powiedzieć, czym ci US groził, bo jakoś nie bardzo sobie to
    > widzę.

    Nie mogę. Człowiek, który mnie wezwał, podczas klasycznego
    przesłuchania bardzo cały czas naskakiwał (wręcz odbierałem to jako
    groźby) na fakt "celowego" zaniżenia wartości oraz powtarzał, że jest
    to przestępstwo skarbowe. Odniosłem wrażenie, że albo kary będą
    "straszliwe", albo wręcz zechce mnie "zapuszkować". Bardzo
    nieprzyjemne spotkania...