  • Data: 2004-11-22 13:53:46
    Temat: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cnsmvs$i3u$1@inews.gazeta.pl...

    > informacji
    >
    > co nie zmienia faktu ze jest na tej licencji (dostaje Pan przeciez rowniez
    > zrodla)
    > i mozna pobrac ze strony.

    Ale np. Red Hat czy tesz Suise nie mozna pobrać choć to też linuxy. Jak
    napisałem w poprzednim poście wydaje mi się że to co robią jest dozwolone i
    nie narusza to licencji GPL

    > troche odbieglem, chodzi mi teraz o stosowanie cen dumpingowych.

    Acha, ale w przypadku wartości niematerialnych to chyba dość trudna rzecz.

    > jak
    >

    > mysle ze to tez zalezy od osoby ktora probuja "orznac", jak ktomus zalezy
    > to mysle ze sobie poradzi.

    Tez chyba nie bo to były duże sprawy (przemysł tytoniowy). Wszyscy cytowali
    przepisy a pan z UC i tak swoje.