  • Data: 2004-11-24 12:05:12
    Temat: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie tak samo jest z OO.
    >
    > A marudzisz strasznie. A to że nie dość darmowy, a to że zły.
    > Nie podoba się, nie używaj, kup sobie lepszy. Wielu osobom
    > wystarcza i sobie chwalą.

    Podpisuje sie obiema rekami.
    Do tego stopnia że jak przychodzi mi zasiąść do worda albo exela to
    dostaję konwulsji od tych fajerwerków i wodotrysków. OO jest taki
    porządny, oszczędny i schludny.
    A odkąd OO generuje PDFy to już jestem wniebowzieta.
    Mogę w końcu wysyłać klientom dokumenty do wydruku i mieć pewność że
    otworzą a nie popsują ;-)

    Maddy ;-)

    ps. kto mi powie co popsułam w Mozilli że mi nagle nie wkleja wrotek??
    TŻ powiedział że on się windowsem nie zajmuje i jak popsułam to musze
    naprawić ...;-(

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813