  • Data: 2003-11-10 20:59:17
    Temat: Re: DG vs dzieło autorskie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Nov 2003, Zdenek Smetana wrote:
    [...]
    >+ > Dobrze rozumiem że chcesz zamknąć DG, czy "tylko" zacząć
    >+ > robić to co robiłeś na DG "osobiście" ?
    >+
    >+ Wolałbym raczej zawiesić niż zamknąć. Jeśli można będzie odliczyć
    >+ VAT od nowo zakupionego mieszkania (mój wątek obok), to DG może
    >+ się jeszcze przydać.

    No to wypadałoby przynajmniej wywalić z zakresu DG to co
    będziesz robił "o dzieło". Masz inne przychody (DG) ?
    Czy można się przyczepić do ew. wykorzystania "byłych"
    ŚT... nie wiem, nie powiem (bo podejrzewam że jakiś
    komp też "jest na stanie" :)).

    [...]

    Może ktoś skomentuje :)

    pozdrowienia, Gotfryd