  • Data: 2003-10-21 00:17:00
    Temat: Re: DG vs DWO (reloaded)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Oct 2003, mb wrote:
    [...]
    >+ Nasuwa się konkluzja dotycząca polskiego podatnika:
    >+ "Kask na głowę i blacha na dupę"

    MZ - dobrze gadasz. Nawet nie wiem jakim emotikonem się
    posłużyć żeby był dobry :[

    >+ Jutro wystawiam cioci Jadzi fakturę VAT za sformatowanie trwałego
    >+ nośnika magnetycznego HDD 3,5" - potocznie zwanego dyskietką.

    Jeśli innym podmiotom gospodarczym wystawiasz z tego zakresu
    działalności faktury to ma to sens.
    Chodzi o to że "poza zakresem DG" można jak najbardziej
    podpaść pod "osobistość", co w dyskusjach o bezcelowości
    zatrudnienia osoby która posprząta w firmie (nieważne czy
    papiery czy inne śmieci :)) poruszono.

    [...]
    >+ Zrodziło się w mojej głowie jeszcze kilka innych przemyśleń dotyczących
    >+ polskiego prawa, [...]

    No cóż, i tak dobrze że NSA wybiły z głowy kilka innych
    "pomysłów racjonalizatorskich" w postaci naliczania podatku
    od freeware na przykład !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)