  • Data: 2003-01-28 18:25:24
    Temat: Re: DG vs DO - obrona konieczna - jak często?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Popowski" <p...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:03hd3vodqv4j670g67r5j78sdi17fobljn@4ax.com...
    > Mam niejakie wrażenie, że przy takim postawieniu sprawy, również nie
    > uzyskasz jednoznacznej odpowiedzi, ale obawy zostaną przesunięte w
    > drugą strone. ;-)

    Masz rację.
    Prawdą jest jednak , że w ostatnich miesiącach na łamach prasy i tej grupy toczyły
    się długie dysputy o tym jak to teraz US będzie
    karał, bo ma okazję!
    I jak na razie oprócz "wodnika" MF nikt tego problemu DG/DWO nie "uciął"
    Zatem znając polaków - urzędników skarbowych, należy spodziewać się wszystkiego
    najgorszego :-(