    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG prowadzona razem z zona
    Date: Wed, 15 Jul 2009 10:59:58 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 17:28
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0907141719511.2720@quad>):

    > Bo ja też jestem uczulony - ale na to, że najpierw się dzieciom
    > w szkole mówi że nie da się od 2 odjąć 5, później się mówi że
    > się da, tylko pierwiastka wyciągnąć "nie idzie", później się
    > mówi że jakby tak uzupełnić zbiór...
    > Czysta paranoja.

    Nie, nie paranoja. Normalność. Nic nie ma nieskończonej rozdzielczości. Nie
    da się podać wszystkiego nieskończenie dokładnie. Ani odbiorca tego nie
    pojmie ani nadawca może nie mieć kompletnej wiedzy. Nie jest więc nic
    dziwnego, że w szkołach uczy się etapami.

    No i dobrze.

    --
    Tristan