    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG prowadzona razem z zona
    Date: Tue, 14 Jul 2009 20:39:09 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 15:37
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > LOL. Czyli jak ktoś Cię obraża, to Ci to nie przeszkadza.
    > Ale jak ktoś śmie wątpić w Twe zdolności, to już cham i burak!

    No bo to mnie obraża. Jak mi ktoś powie, że jestem debil, to wiadomo, że tak
    tylko mówi. Ale jak się wywyższa swoim nadęciem, to tego nie toleruję.

    > Nie. Dlatego że napisał "nie może", a potem się wypiera.

    Dobra, inaczej rozumiemy kontekst, pierdolić to.

    > Fakty wyciąłeś (Twój cytat i mój komentarz).
    > Czemu się do nich nie odniosłeś?

    Bo inaczej rozumiemy sens tej wypowiedzi, po co się mamy o to kopać? Mi nie
    zależy.

    > Nie. Napisałeś "nie może". Tylko tyle i aż tyle.

    Dobra, uprościłem. Nie jestem specjalistą, opierałem się na swojej wiedzy.
    teraz mi ją rozszerzyłeś i już wiem, że jak ktoś jest psychopata, a do tego
    zastosujemy poszerzone rozumienie sposobu zatrudnienia, to może.

    > Skoro nie dodałeś tego, to się nie dziw, że zbierasz cięgi
    > za nieprecyzyjne wypowiedzi.

    Ojejku jejku, Panie Nieomylny i Precyzyjny. Ty zawsze wszystko robisz
    idealnie, a jak ktoś coś nieprecyzyjnie powie, to trzeba go ukamieniować.

    > Więc przestań proszę się pogrążać niejasnym "zwykła/niezwykła".

    Dobra, umówmy się na dwustronnego PLONKa. Ty nie będziesz musiał cierpieć z
    powodu moich pogrążających wypowiedzi debila, a ja nie będę musiał
    wysłuchiwać pouczeń Pana Nieomylnego.

    --
    Tristan