  • Data: 2009-07-11 20:43:53
    Temat: Re: DG prowadzona razem z zona
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Nie może.

    Podstawa prawna?

    > Etat i tak nie wchodzi w grę.

    Podstawa prawna?

    Wszystko wchodzi w grę i jest możliwe,
    tylko się nie opłaca ze względu na brak mozliwości
    umieszczenia tego w kosztach i inne ozusowanie.
    Było to już tyle razy na grupie od kiedy ją czytasz,
    że odnoszę czasem wrażenie,
    że zatraciłeś tę umiejetność (czytania),
    albo zrozumienie Ci szwankuje.