  • Data: 2004-03-16 10:58:26
    Temat: Re: [DG] neostrada
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Mar 2004, jedrek wrote:

    >+ dzien dobry,
    >+
    >+ czy moge wpisac w koszty oplate za neostrade? pracuje w szkole jezyka
    >+ angielskiego i na uczelni, do doktoratu potrzebuje mnostwo informacji o UE
    >+ do doktoratu.
    >+ Mam ksiazke przychodow i dzialalnoc gospodarcza. prosze o wskazowki.

    Czekaj waść.
    W koszty CZEGO chcesz wpisać ową neo ?
    Bo to iż koszty dotyczą każdego rodzaju przychodu *osobno* chyba
    jest jasne ? :) A to że "usługa" nie nadawała się nawet do "ulgi
    szkoleniowej" też na grupie bywało...
    Tak na oko doktorat i praca w szkole nie daje żadnych podstaw
    do odliczenia, ulgi lub uznania za koszt.
    A co do DG... czy ja wiem, czy *ty* DO DG potrzebujesz neo ?? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)